Szeretet és Ezoterikus írások gyűjteménye

Itt megtalálsz minden olyan írást, (ezoterikus, szellemtani, angyalokkal kapcsolatos) amit sokan elutasítanak, mert nem hisznek benne. " De kérlek gondolkozz és higgy!" A szeretet örök, kifogyhatatlan. "Aki hisz, el nem vész."

 



EBBE A TÉMAKÖRBE MINDEN OLYAN ÉRDEKES, NEM MINDENNAPI ESEMÉNYEKET, TÖRTÉNETEKET LEHET OLVASNI, AMI EGY KICSIT MEGSZINESÍTI EZT AZ OLDALT ÉS ELGONDOLKODTATJA AZ EMBEREKET


Lincoln és Kennedy hasonlóságok


EGY VÉGSŐ BIZONYÍTÉK A
"VISSZATÉRÉS" ÉS "REKURRENCIA" TÖRVÉNYEIRE

Mindannyiunk élete az idők során, mindvégig ugyanaz, létezésről létezésre ismétlődve, megszámlálhatatlanul sok évszázadon át.


1. Első "hasonlóságnak", nyilvánvaló, hogy Lincoln és Kennedy is, mindeketten az Amerikai Egyesült Államok elnökei voltak.


2. Úgy Lincoln, mint Kennedy is, gyilkosság áldozatai lettek: Lincoln elnököt egy pénteki napon ölték meg, és Kennedy elnököt úgyszintén egy pénteki napon ölték meg.


3. Lincoln elnököt hátulról lőttek le, miközben egy színházi páholyban ült. Kennedy elnököt hátulról lőtték le, miközben egy autóban ült.


4. Mindannyian olvashattuk, hogy Lincoln elnök, a feleségével együtt, sok ember közt volt egy színházi előadáson a gyilkosság pillanatában. Kennedy elnök Texasba látogatott, Dallas-ban volt. Őt is a felesége kísérte, és sok ember közt volt, akik őt köszöntötték, amikor meghalt.


5. Lincoln elnököt egy Johnson nevű követte. Johnson lett az elnök Lincoln után. Miután Texasban megölték Kennedy elnököt, Johnson alelnök esküdött fel az USA elnökének egy repülőgép fedélzetén, amely a halott elnök testét szállította a fővárosba. Tehát mindkettejüket egy Johnson nevű elnök követte.


6. Andrew Johnson, aki Lincoln elnököt követte, demokrata volt, az USA déli részéről, és Lindon Johnson, aki Kennedy elnököt követte, szintén déli, Texas-i demokrata volt.


7. Folytassuk az "egybeeséseket" a Johnson-ok közt. Mindketten szenátorok voltak, mielőtt elnökök lettek volna.


8. Könnyedén ellenőrizhetjük a történelem könyvekben, hogy Lincolnt 1860-ban választották elnökké. És itt egy újabb "egybeesés", Lincoln 1860-ban lett elnök, Kennedy pedig 1960-ban, száz évvel később.


9. Lincoln utódja, Andrew Johnson, 1808-ban született, és a Kennedy elnököt követő Johnson pedig 1908-ban született.


10. Lincolnt egy nagyon különös személy ölte meg, egy túlérzékeny ember, ha hihetünk a híreknek, amelyek ma már a történelmet alkotják; ez a gyilkos John Wilkes Booth volt, aki 1839-ben született. Lee Harvey Osvald, aki Kennedy elnököt megölte, az elbeszélések alapján, szintén egy nagyon elégedetlen, érzékeny ember volt, aki gyakran került nehéz helyzetbe. 1939-ben született.


11. Booth gyilkosság áldozata lett, mielőtt bíróság elé kerülhetett volna, ami megfelel Oswald történetének, akit megöltek, miközben a rendőrség szállította, még mielőtt bíróság elé kerülhetett volna.


12. Láthatjuk, hogy ezek az egybeesések nem csak az elnökök személyére vonatkoznak, hanem a gyilkosaikra is és a feleségeikre is, mivel Lincoln asszony, Lincoln felesége, elveszítette egy gyermekét, mialatt a Fehér Házban laktak; és Kennedy asszony, Kennedy felesége, szintén elveszítette egyik gyermekét, míg a Fehér Házban laktak.


13. Lincolnak volt egy Kennedy nevű titkára. Kennedy titkár élénken figyelmeztette Lincoln elnököt, hogy ne menjen el a színházba, ahol megölték. Kennedynek is volt egy titkára, akinek a neve Lincoln volt. Lincoln titkár figyelmeztette Kennedy elnököt, hogy ne menjen Dallasba.


14. John Wilkes Booth hátulról lőtt Kennedy elnökre a színházban és egy raktárépületben rejtőzködött el. Lee Harvey Oswald egy raktárépületből lőtt Kennedy elnökre és egy színházba menekült. Ha figyelmesen elolvassa ezt ismét, rájöhet, hogy milyen különös is: az egyik gyilkos egy színházból egy raktárépületbe menekül, a másik pedig egy raktárépületből egy színházba.


15. Lincoln és Kennedy elnökben volt még valami közös: a magasságuk (1,83m magasak voltak).


16. L.I.N.C.O.L.N. - hét betűből áll. K.E.N.N.E.D.Y. - szintén hét betűt számolhatunk össze.


17. Ha ugyanezt megnézzük JOHN WILKES BOOTH esetében, tizenöt betűt találunk. LEE HARVEY OSWALD neve szintén tizenöt betűből áll.


18. Úgy gondolják, hogy Oswald ölte meg Kennedy elnököt, de voltak társai. Ebből valójában semmi sem bizonyított teljesen; a bizonyítékok arra utalnak, hogy Booth ölte meg Lincolnt, de valójában senki sem bizonyította be. Mondhatjuk úgy is, hogy van olyan bizonyíték, ami egy másik bizonyíték, ami Boothra és Oswaldra utal, azonban mennyire hihetünk annak, amit a sajtó ír, és mennyi kell ahhoz, hogy előítéletek miatt elítéljenek egy embert? A két esetből egyik sem biztos, ez is egybeesés.


19. Volt egy Ruby nevű egyén, aki egyféle fanatikus volt és megölte Oswaldot a tévékamerák előtt: hirtelen a rendőrök elé lépett, fegyvert rántott és meghúzta a ravaszt. Boston Corbett szintén egy kissé fanatikus volt; ő is azt gondolta, hogy helyesen cselekszik, mikor megölte John Wilkes Booth-ot. Mindkét esetben, Corbett és Ruby, megölték az elnök gyilkosságával gyanúsított személyt és mindketten fanatikus, az elnök iránti túlzott hűségérzésből cselekedtek, de valójában egyik esetben sem derült ki az igazi indíték.

(vopus.org.hu)
   




Szent Malakiás próféciája a pápákról



A Szent Malakiásnak tulajdonított próféciák közül a leghíresebb a Pápákra vonatkozó. Ez jelmondatokból áll, mind a 112 Pápára vonatkozóan egy-egy, II. Celesztin Pápától, akit 1143-ban választottak meg, egészen a világ végéig.

Ezek a jelmondatok, amelyek leírják a Pápákat, utalhatnak az országra, amelyből azok származnak, a nevükre, a címerükre, valamilyen tehetségükre vagy bármilyen más, a Pápára vonatkozó dologra. Például VIII. Orbán jelmondata: "Lilium et Rosa"; ő Firenze-i volt, Itáliából, és a város címerén megjelenik a Liliom.
Ezek a próféciák egészen a XVI. századik el voltak tűnve, amikor a "Lignum Vitae" című könyvében publikálta őket a bencés történész, Arnold Wion. Cucherat apát (1871) szerint Szent Malakiás Rómában írta próféciáit 1139 - 1140 között, amikor II. Ince Pápánál volt látogatóban, hogy jelentse a püspökségében fennálló gondokat. Akkor adta át a Pápának e kéziratot, hogy megerősítse őt viszontagságai közt. A Pápa a római levéltárban őrizte a kéziratot, ahol egészen az 1590-es felfedezéséig elfeledve állt (Cucherat, "A Pápák örökösödése", XV. fejezet).

Az utolsó Pápák

- 101: "Crux de Cruce" (A kereszt keresztje). IX. Piusz (1846-1878).

- 102: "Lumen in caelo" (Fény az égben). XIII. Leó (1878-1903).
- 103: "Ignis ardens" (Égető tűz). X. Piusz (1903-1914).
104: "Religio Depopulata" (Elnéptelenedett vallás). XV. Benedek (1914-1922).
105: "Fides intrepida" (Elszánt hit). XI. Piusz (1922 –1939).
- 106: "Pastor angelicus" (Angyali pásztor). XII. Piusz (1939-1958).
Nagy értelmiségiként és a béke védelmezőjeként ismert.
- 107: "Pastor y nauta" (Pásztor és tengerész). XXIII. János (1958-1963).
XXIII. János volt Velence, a tengerészek városának bíborosa. A II. vatikáni zsinat idején vezette az egyházat.
- 108: "Flos florum" (A virágok virága). VI. Pál (1963-1978).
A címerén a liliom jelenik meg (a virágok virága).
- 109: "De medietate Lunae" (A félholdé). I. János Pál (1978-1978).
Neve "Albino Luciani" (fehér fény). Belluno Püspökségben született (nevének eredete a latinos bella luna). 1978. augusztus 26-án választották meg. 25-éről 26-ra virradó éjjelen a Hold az utolsó negyedben volt (félhold volt). Egy holdfogyatkozás után halt meg. Születése, papi és püspöki felszentelése szintén félholdas éjszakákkor történtek.
- 110: "De labore solis" (A Nap munkája). II. János Pál (1978-2005).
Rendkívüli és sokrétű munkát végzett. Születésének és halálának napján napfogyatkozás volt.
- 111: "Gloria Olivae" (Az olajfa dicsősége). XVI. Benedek (2005-).
Szent Benedek és XV. Benedek után veszi fel nevét. A Bencéseknek volt egy "Olivetans" nevű csoportja. XV. Benedek az Első Világháború idején a békéért tett erőfeszítéseivel tűnt ki.
MÁR CSAK EGY MARADT A LISTÁN:
- 112: "Petrus Romanus" (Római Péter).
Aki az utolsó Pápa lesz, mert az uralkodása idején fog eljönni a vég:
A végső üldöztetés idején a Szent Római Egyházban Petrus Romanus (Római Péter) fog uralkodni, aki nagy szenvedések között fogja táplálni a híveket. Eztán a hét domb városát elpusztítják és a rettegett bíró megítéli a népét. Vége.
(forrás: vopus.org.)


-------------------------------------------------------------------



"A 401-es járat kisértetei


 
Kutatási anyag 2005-ből

1972. december 29-e. Az Eastern Légitársaság 401-es járata felszáll New Yorkból és Miami felé veszi az irányt. A vadonatúj L-1011 Tri-Star típusszámú repülőgép mintegy negyedmillió alkatrészt tartalmaz, azonban egy, mindössze 12 dolláros kontroll lámpa meghibásodása, az események olyan sorozatát váltotta ki, amely az első Jumbo lezuhanásához, és egyúttal a XX. század egyik legkülönösebb kísértethistóriájához vezetett.

Az Eastern Légitársaság L-1011-es gépe


A gép magassága vetekedett egy ötemeletes épületével, hossza pedig meghaladta a Wright fivérek első repülésének teljes hosszát. Az Eastern Légitársaság által alkalmazott változat 229 utas szállítására volt alkalmas, mindezt a pazar kényelem biztosítása miatt alakították így, hiszen a gép egyébként 400 utast is el tudott volna röpíteni úti céljához. A maga korában a leghatalmasabb, legcsöndesebb és legmegbízhatóbb repülőgépként ismerték e típust. Az utasok kényelmét korábban soha nem látott elemek szolgálták, mint pl. a 2.5 m magas utastér, a fényforrások elhelyezése, a minden egyes üléshez csatlakoztatott fülhallgató, a tágas tér, stb.


A gépen ezúttal 176 utas és 19 főnyi személyzet, illetve Eastern alkalmazott utazott.


A kapitány az 55 éves Robert Loft volt, aki már Eddie Rickenbacker kora óta ennél a légitársaságnál szolgált. 32 éves repülési tapasztalatával az Eastern 4000 pilótája közül, egyike volt a mindössze 50 tagot számláló szenior csoportnak. A repülés reggelén kertészkedett, majd golfozott egy keveset.


Az első tiszt Albert Stockstill 39 éves, korábban a Légierő pilótája. Még a kapitánynál is több repülési órával rendelkezett az új L-1011 típussal. Zömök, barnahajú ember. A végzetes napon sokáig aludt, majd házi műhelyében könnyű-repülőgépet épített.


A fedélzeti mérnök, egyben másodtiszt, az 51 éves Donadeo Repo volt. 25 éve szolgált már az Eastern Légitársaságnál, az élete felét töltötte itt. Előző este korán lefeküdt, hogy megszabaduljon megfázásától, a katasztrófa reggelén felkereste bankját, majd már dél körül a repülőtéren volt. Tampába repült, majd vissza.


A felszállás

Este 9.20-kor Stockstill kiengedte a fékeket, gázt adott, nem sokkal később a 401-es járat felemelkedett, elindult végső útjára.


Az út jelentősebb események nélkül telt el, az utasok nagy része szilveszterezni indult Miamiba, illetve hazaindult, hogy az év utolsó napját szerettei körében tölthesse.


A katasztrófa


Éjjel 11.32-kor az északi térséget figyelő légiirányító utasította a 401-es járatot rádiófrekvencia-váltásra, majd kiadta a megfelelő közelítési paramétereket és jó reggelt kívánt.


Loft megismételte az utasításokat, aztán bejelentkezett a Miami toronynál, a leszállás pontos kivitelezésére. Lezajlott az ilyenkor szokásos rutinpárbeszéd a különböző paraméterek egyeztetése céljából. A pilóta és a másodtiszt a végső ellenőrzéseket végezte:


Repo: Fékrendszer.

Loft: Ok.
Repo: Radar.
Loft: Fel.
Repo: Hidraulikus panel ellenőrizve.
Repo: Hajtómű-szelepek nyitva, tolóerő csökken.

A kapitány mögüli üléséből kitekintve Donadeo látta, hogy nyugat-keleti irányban repülnek a leszállópálya felé. A gép éppen keresztezte a Palmetto gyorsforgalmi utat. Ez volt az a pillanat, amikor baljós előérzetei támadtak.


Stockstill leszálláshoz készült. "Nincs kint az orrfutó." Közölte szárazon. Nem kapcsolódott be a megfelelő ellenőrzőfény, egyúttal különböző riasztó hangok is megszólaltak. A rádióban is utasítások kavalkádja hallatszott. Mind nagyobb nyugtalanság kezdett eluralkodni.


A leszállópálya közvetlen közelében, a 330 m-es magasságban tartózkodó gépet újra fel kellett emelni, megtenni egy kört 600 méteres magasságban, hogy a hiba okát kiderítsék.


Az átstartolás és a lezuhanás körülményei


Automata pilótára kapcsoltak. A jelzőfény hibájára gondoltak. Habár a jelzőfény Stockstill oldalán volt, azt csak Loft kapitány felől lehetett kicserélni. Eközben Don Repo leereszkedett a kabinból nyíló "ördöglyukba", hogy vizuálisan ellenőrizze az orrfutó helyzetét.


A 12 dolláros lámpácska kicserélése közben Loft kapitánynak át kellett hajolni első tiszte panelja fölé, eközben véletlenül meglökte a gázadagoló-kart, minek következtében a gép süllyedni kezdett. A robotpilóta Stockstill felöli kijelzője továbbra is a 660 méteres magasságot jelezte. Habár a radar zirpelő hangja jelezte a magasságvesztést, ezt akkor senki sem vette észre. A repülésirányítók más gépekkel foglalkoztak, amikor újra visszatértek a 401-es járatra, már késő volt. De nagyjából ugyanabban a pillanatban, amikor a légiirányítók észrevették a bajt, Stockstill is rádöbbent a valós helyzetre. Ám ekkor már késő volt. A gép becsapódott az Everglades végtelen fekete mocsaraiba. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a becsapódáskor az üzemanyag nem robbant fel, miután kiömlött, továbbá, mindössze néhány mérföldre egy békavadász kutatta a mocsárvilágot, aki azonnal elindult a helyszínre, s megkezdte a mentést, majd segítséget is hívott. Ennek is köszönhető, hogy közel 100-an túlélték a katasztrófát. Az orrfutóval természetesen semmi probléma sem volt.


Nem sokkal a katasztrófát követően, több mint húsz esetben látták Loft kapitány és Repo másodtiszt szellemét a repülő-személyzetek tagjai, de mindig csak az Eastern Légitársaság gépein. Különösen azokon, melyekbe beépítették a lezuhant 401-es járat még felhasználható alkatrészeit. Loft és Repo megjelenései tökéletesen életszerű körülmények között történtek. A hajdani kapitányt és másodtisztjét leírók hajszálpontos személyleírásokat adtak, emellett tökéletesen beazonosították hajdani kollégáikat fényképek alapján is, holott korábban sohasem látták őket.


A 401-es járat szellemi mivoltukban megjelenő repülőtisztjeiről a Légitársaságon belül terjedtek elsősorban a szóbeszédek. John Fuller, a "Megszakított utazás" című közismert mű szerzője rendkívül alapos és mindenre kiterjedő vizsgálatot végzett a paranormális jelenségekkel kapcsolatban. Ennek eredményeként döbbenetes információk kerültek napvilágra.


Habár az Eastern Légitársaság mereven elzárkózik a téma megvitatásától, számos alkalmazottjuk adott interjút, s támasztotta alá személyes vallomásával a történteket, ideértve pilótákat, repülőtiszteket, de még az Eastern Légitársaság alelnökét is. A legtöbbjük állítása szerint személyesen találkoztak különböző gépek fedélzetén a néhai Loft kapitánnyal, amint rutinfeladatokat látott el, vagy tanácsokat osztott, illetve felhívta a figyelmet az adott gép várható meghibásodására. Előfordultak olyan esetek is, amikor a jelenségnek egy időben több szemtanúja is volt, ezáltal a beszámolók még hitelesebbek.


Nézzünk néhány konkrét esetet!


Egy női utas hisztériás rohamával hívta fel magára a figyelmét az egyik utaskísérőnek. Az utas, miután sikerült megnyugtatni elmondta, hogy a közvetlenül mellette lévő ülésben egy repülőtiszt foglalt helyet, aztán egész egyszerűen eltűnt. A járat emiatt jókora késedelemmel indult. A leszállást követően fényképek sorozatát tették a rémült utas elé, aki azonnal felismerte Repot, akit korábban a szomszédos ülésben látott.


Egy további esetben egy olyan L-1011 utasszállító volt érintett, amelyben szintén a lezuhant 401-es járat alkatrészeit szerelték be. A fedélzeti mérnök éppen a felszállás előtti utolsó ellenőrzéseket végezte, amikor Repo hirtelen megjelent előtte és megszólalt, "Szükségtelen végrehajtani az ellenőrzéseket, én már megtettem."


A 12 dolláros jelzőfény, melynek hibája 101 ember halálát okozta.


Faye Merrywater légiutas-kísérő elmesélte, látta Repo arcát megjelenni, amint egy mikrohullámú-sütőből néz ki rá, a Tri-Star 31B jelű gépén. Természetesen rettenetesen megijedt és azonnal odahívta két kollégáját. Egyikük Repo barátja volt korábban és rögtön fel is ismerte őt. Mindhárman hallották Repo figyelmeztetését, "Vigyázzanak a tűzre a gépen!". Nem sokkal később a gép elvesztette egyik motorját, amikor Mexico Cityből felszállt, s közvetlenül a kényszerleszállás előtt a másikat is. A pilóta a megmaradt harmadik hajtóművel szállt le.


Egy további esetről egy kapitány számolt be, akinek szintén megjelent Repo, ezúttal a pilótafülkében, és közölte vele, "Nem lesz több baleset. Nem fogjuk megengedni." Egy újabb meghökkentő esemény Newark repülőtéren történt, ugyanezzel a repülőgéppel. Éppen felszállásra készültek, amikor az egyik légiutas-kísérő egy létszámfeletti, kapitányi egyenruhában ülő utast fedezett fel az első osztályon utazók között. Amikor megszólította, nem érkezett válasz. Mivel semmiféle értesítést nem kapott, hogy a gépen egy Eastern Légitársasági alkalmazott is utazni fog, lement a repülési fedélzetre és ismertette a helyzetet a kapitánnyal. Amikor a kapitány feljött és odahajolt, hogy megszólítsa az ismeretlen utast, megdermedt a felismeréstől, "Uramisten, ez Bob Loft". Ezt követően a rejtélyes utas hirtelen köddé vált.


Összegzés


Hosszasan lehetne még sorolni a rejtélyes esetek tucatjait.


A szóbeszédek nyomán pilótákat és a légiutas-kísérőket is felölelő spiritiszta klubok sikeresen teremtettek kapcsolatot egykori tiszttársaikkal. Olyan információk birtokába is jutottak, melyeket a katasztrófát kivizsgáló különböző bizottságok nem ismertek fel, s a spiritiszta szeánszok alkalmával nyert technikai tökéletesítési javaslatokat később megvalósították a gépek korszerűbbé és biztonságosabbá tétele érdekében. A mérnökök és a tervezők tehát részben "szellemek" tanácsait követték.


Olykor, akit a halál hirtelen ragad el, nincs is tudatában annak, hogy ő tulajdonképpen meghalt, mindent elkövet az élőkkel való kapcsolat biztosítása érdekében. Így történt ez a 401-es járat tisztjei esetében is. Amikor a spiritiszta összejöveteleken már minden szükséges információt elmondhattak amit akartak, és pontosan tudatták velük helyzetüket, megmutatták számukra az utat a Fény felé. Elbocsátást nyertek.


A 401-es járat elhalálozott tisztjeinek jelenései és az általuk közölt információk azt is tudatják számunkra, hogy az élet folytonos, tehát nem ér véget a halállal.


"Az élet és a halál mezsgyéje talán a legtitokzatosabb és legrejtélyesebb dolog az életben. Vajon ki tudná megmondani, hogy hol végződik az egyik és hol kezdődik a másik?" (Edgar Allen Poe)

(forrás: Aranyi László weboldala) http://aranylaci.freeweb.hu/



kep._robert_loft_kapitany_401_jarat.jpg







------------------------------------------------------------------------------------------





Bermuda háromszög

Számtalan hajó és repülőgép tűnt el nyom nélkül a rejtélyes Bermuda háromszögben. Még most sem, 57 évvel azután hogy 5 harci repülőgépnek veszett nyoma egy rutinfeladat közben, senki nem tudja pontosan, hogy mi okozta eltűnésüket. 57 évvel ezelőtt egy szép napon 5 hadi repülőgép szállt fel a Floridai bázisról a Flight 19 fedőnevű rutinfeladat végrehajtására. Sem a gépeket, sem a legénységet nem látták soha többé.


A Bermuda háromszög az a terület, mely a Miami, Bermuda és Puerto Rico által határolt háromszögben van. Pontos adatokkal nem szolgálhatunk, de az elmúlt évszázadban számtalan hajó és repülőgép tűnt el itt. A múltban sok furcsaságot jegyeztek fel a területről. Kolombusz Kristóf megemlékezéseiben az iránytű furcsa viselkedését említette. A terület a nevét csak 1964-ben kapta, amikor egy újságíró az 5 eltűnt gépről írt cikkében utalt a helyre. A 14 fős legénység 5 Grumman TBM-3R Avenger torpedó bombázót vezetett, amely a Bermuda háromszög felett repült el.


Sok különleges elmélet született arról, hogy hova tűnt el az 5 gép. Szóba kerültek hatalmas tengeri szörnyek, földönkívüliek, misztikus negyedik dimenzió, és hasonló elméletek. Az igazság sokak szerint ennél sokkal prózaibb. Érvelésük szerint a sokszor kiszámíthatatlan természet, emberi mulasztás vagy balszerencse lehetett az oka az eltűnésnek. A Bermuda háromszög ugyanis nagyon forgalmas és az európai felfedezők útjai óta itt kereszteződik számos fontos útvonal. Ahhoz képest nem nevezhető soknak az eltűnt hajók és repülők száma.


A Bermuda háromszög legendája örökre kapcsolódni fog a Flight 19-hez, ami 1945 december 5.-én történt. A Floridai támaszpontról felszállló gépek délután 2 körül hagyták el bázisukat , hogy rutinnavigációs gyakorlatot végezzenek. A feladat szerint háromszög útvonalon haladva néhány homokzátony bombázását kellett elvégezniük a gyakorlat során. A pilóta abban az időben az iránytűjére hagyatkozott, és arra, hogy milyen sokáig és milyen sebességgel repült egy meghatározott irányba. A gépeken azonban felmondták az iránytűk a szolgálatot. A rádióbeszélgetésekről készült feljegyzések szerint a pilótánál nem volt óra. Az óceán közepén nem láthattak domborzati elemeket. A repülők az általuk jónak talált irányba repültek, majd irányt váltottak, míg a napfény el nem tűnt és a helyét átvette a viharos éjszaka. A vezető pilóta rádiójából hallani lehetett, hogy terve szerint amint az első repülőgép eléri a minimum üzemanyagszintet, mind az 5 gép kényszerleszáll a vízen.


Az Avenger egy nehézkes repülőgép volt. A pilóták sokszor hívták vasmadárnak. Olyanra építették őket, mintha tankok lennének. A pilóták azért szerették ezeket, mert szitává lőve is képesek voltak működni és visszatérni a bevetésről. A gépek nagyon nehezek voltak, üresen több mint 4500 kg-ot nyomtak. Ha tengerre kényszerleszállt, az Avenger valószínűleg igen gyorsan elsüllyedt. Az esélye, hogy a kényszerleszállást valaki túlélje, kicsi volt, annak hogy a hideg vízben valaki kihúzza az éjszakát, még kisebb, annak, hogy a roncs pillanatok alatt a tenger fenekére süllyed, óriási. Hatalmas mentőakciót szerveztek, de sem a roncsokat, sem az embereket soha nem találták meg. A tragédiát fokozta, hogy a segítségre siető mentőrepülők egyike is eltűnt 13 fős legénységével együtt. Az a repülő egy PBM Mariner volt, amit repülő benzin tartélynak neveztek könnyű gyúlékonysága miatt. Egy a területen haladó hajó látott is egy hatalmas tűzgömböt és áthaladt egy olajfolton akkor, és ott, ahol a repülőgépnek lennie kellett volna. A Flight 19 eltűnését emberi mulasztásnak könyvelték el.


A Bermuda háromszögnek vannak furcsaságai. Egyike annak a két helynek - a másik Japán partjainál van és az ördög tengerének nevezik- melynek hasonló rejtélyes hírneve van. Ezeken a helyeken az igazi észak és a mágnes szerinti észak egy vonalban van amely megnehezíti az iránytű olvasását. Itt van a tengerek egyik legmélyebb mélytengeri árka is. A roncsok itt több km-re a tenger felszínétől lelik hullámsírjukat. A Bermuda háromszögben a tengerfenék általában több mint 5 km mélyen fekszik, Puerto Rico közelében a mélység eléri a 8,2 km-t. Alattomos zátonyok húzódnak a szárazföld közelében és erős áramlatok rendszeresen állítanak újabb navigációs problémát a hajósok elé. És ott van az időjárás. A legnagyobb gondot a hurrikánok okozzák. A Golf áramlat a háromszög nyugati szélénél húzódik, ami befolyásolja azt. Az áramlat egy 64-80 km széles folyó az óceánban a környezeténél melegebb levegővel. Ha viharban a hullámok 4m magasak a tengeren, a Golf áramlaton belül ennek a háromszorosára nőnek. A hajósok sokszor arról ismerik fel a Golf áramlatot, hogy fölötte viharos az ég. Mégis ha választani kell az ártatlan hajókat elnyelő tengeri szörny, az embereket elrabló földönkívüliek és az emberi hiba, műszaki problémák, a természeti jelenségek között, ki tudna ellenállni a Bermuda háromszög legendájának.

(ismeretlen forrás)







-----------------------------------------------------------------------------------------





----------------------------------------------------------------------------------------



A Bermuda-háromszög titka



Kitartóan őrzi titkát a Föld egyik leghíresebb rejtélyes övezete, a Bermuda-háromszög. Találgatások vannak, de konkrét, elfogadott magyarázat még nincsen erről a misztikus területről, amely számtalan könyv, film és történet ihletője.
A Bermuda-háromszög Miami, Bermuda és Puerto Rico által határolt terület. A múltban sok furcsaságot jegyeztek fel erről a helyről, és Kolombusz Kristóf is megemlíti, hogy itt áthaladva az iránytű furcsán viselkedett. A terület akkor kapta a nevét, amikor 1964-ben öt hadi repülőgép tűnt el, tizennégy fős legénységével.

Különös esetek


Kolombusz furcsa tapasztalata után a legkorábbi feljegyzés 1872-ben történt. Az angol Dea Gratia nevű hajó New Yorkból Gibraltár felé tartott, amikor találkozott egy kihalt fedélzetű, másik hajóval. A kapitány felismerte, hogy arról a Mary Celeste hajóról van szó, amely akkor már egy hónapja elhagyta New York kikötőjét, majd nyomtalanul eltűnt. Az egykori jármű teljesen kihalt volt, egy árva lélek nélkül ringatózott az óceán vizén. Egy másik rejtélyes eset is történt, az amerikai haditengerészet Cyclops nevű, 19000 tonnás szállítóhajója üresen tért vissza. A 309 tengerészből senkit nem találtak meg.

Több ízben feljegyezték, hogy nemcsak hogy ember nem élte túl a különös eseteket, de még árulkodó nyomok sem maradtak, melyek alapján el lehetett volna indulni. Volt arra is példa, hogy a hajó idővel előkerült, még az emberek is rajta voltak, viszont egyikük sem élt, de külsérelmi nyomokat nem találtak rajtuk. Többnyire a veszélybe került járművek semmilyen jelzést nem tudtak adni az eltűnés előtti pillanatokban, és teljesen megszakadt velük a kapcsolat.


A legenda


A Bermuda-háromszög legendáját örökre meghatározza az 1945. december 5-i eset, amikor a floridai támaszpontról öt hadi repülőgép egy gyakorlatot elvégezni emelkedett az égbe. A feladatuk az volt, hogy meghatározott pontokat bombázzanak. A gépeken azonban felmondták az iránytűk a szolgálatot. A rádióbeszélgetésekről készült feljegyzések szerint a pilótánál nem volt óra, az óceán közepén nem láthattak domborzati elemeket. A gépek addig repültek, amíg le nem szállt az éjszaka. A vezető pilóta rádiója szerint az volt a terv, hogy amint az első repülőgép eléri a minimum üzemanyagszintet, mind az öt gép kényszerleszállást hajt végre a vízen. Ezek a repülőgépek azonban nagyon nehezek voltak, üresen több mint 4500 kg-ot nyomtak. Ha tengerre szálltak,valószínűleg gyorsan elsüllyedtek. A veszély észlelésekor megindult a mentőakció, azonban sem a roncsokat, sem az embereket nem találták meg. Ráadásul a segítségre siető mentőrepülők egyike is eltűnt, legénységével együtt. Sok különleges elmélet született arról, hogy hova tűntek el a repülőgépek. Szóba kerültek hatalmas tengeri szörnyek, földönkívüliek, misztikus negyedik dimenzió, és hasonló elméletek. A hadgyakorlat összes tragédiáját végül emberi mulasztásnak könyvelték el. A Bermuda-háromszög ugyanis nagyon forgalmas és az európai felfedezők útjai óta itt kereszteződik számos fontos útvonal, és ehhez képest nem nevezhető soknak az eltűnt hajók és repülők száma.

(forrás: astronet)




-----------------------------------------------------------------------------------------






Megtalálták 12. bolygót?


Tudósaink több évszázada állítják, hogy csak a Föld van olyan különleges helyzetben, hogy kialakulhatott rajta az élet.

.
Galaxisunkban eddig 170 olyan bolygót figyeltek meg, melyek egy nap körül keringenek, azonban ezek vagy olyan nagy méretűek, vagy olyan közel vannak a napjukhoz, vagy ellenkezőleg olyan messze, hogy ezeken az élet földi formája nem tudhatott kialakulni.
.
2006 januárban közzé tették a hírt, hogy egy 73 fős csillagász csapat, 3 csoportban dolgozva minden kétséget kizáróan bebizonyította, hogy találtak egy Földszerű bolygót, mely egy nap körül kering. A bolygó háromszor nagyobb mint a Föld, és háromszor messzebb van a napjától, mint a Föld a Naptól.
2005 július óta követték és számoltak, kiderült, hogy hasonló körülmények lehetnek ott is mint a Földön, és akár teljesen hasonló élet ki is alakulhatott rajta.
A dolog külön érdekessége, hogy a sumer leírások említették a 12. bolygót, a Nibirut, melyről származhat akár az értelmes emberi élet. Nos pillanatnyilag az újonnan felfedezett bolygó adatai és pályája megegyezik ezzel. Persze ez lehet csak véletlen egybeesés is.
.
Az is csak véletlen lehet, hogy az összes tudós gratulált Sitchinnek, aki 1976-ban leírta a bolygó létezését, a sumer leírások alapján. Épp ilyen véletlen volt, amikor 1976-ban leírta az Uránusz és Neptunusz bolygók vizes, kékeszöld kinézetét. Mikor 1986-ban és 1989-ben a Voyager2 űrszonda első emebri alakotásként meglátta a két bolygót, pont azt látták, amit a sumerok leírtak.
(ismeretlen forrás)
   
----------------------------------------------------------------------------------------





Fél kg-os jég hullott Texasban   
.
kep._fel_kg-os_eg_terxasasban_resize.jpg




Hatalmas vihar pusztított az Egyesült Államokban pár héttel ezelőtt: közel 20 cm-es jégdarabok potyogtak.

Az Egyesült Államokban néhány héttel ezelőtt, még szeptember közepén rettenetes vihar pusztított, a Texas déli felén élő lakosok valószínűleg soha nem fogják elfelejteni az emlékezetes napot: összesen 6 tornádó csapott le a térségbe.


A tomboló szélvihar mellett a gigantikus méretű jégdarabok is hullottak a szupercellákból: a képek mintegy 15-20 cm-es jégtömböket igazolnak.


A bejelentések alapján a legnagyobb jégtömb közel fél kg-os és 19 cm-es volt - ezt az eddigi legnagyobb jégdarabnak titulálták a helyi szervezetek.


A vihar rengeteg ingatlant, autót, lakást, kertet tett tönkre, lyukakat hagyva maga után a háztetőn, krátereket létrehozva a földeken.


Forrás: NOAA

   

------------------------------------------------------------------------------------------





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 17
Tegnapi: 105
Heti: 237
Havi: 953
Össz.: 239 892

Látogatottság növelés
Oldal: Érdekes történetek
Szeretet és Ezoterikus írások gyűjteménye - © 2008 - 2017 - szeretet-ezoterika.hupont.hu

A HuPont.hu weblapszerkesztő. A honlapkészítés nem jelent akadályt: Honlapkészítés

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Itt: szeretet-ezoterika.hupont.hu - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »